Fitnes Blog Za Žene - Personalni Trener Jelena Stevanović

Pravila koja mogu pomoći kod skidanja masnih naslaga

fitnes trener za zene novi sad

U sustini, potrebno je odabir hrane vrsiti tako da ima manju energetsku vrednost, a visoku nutritivnu vrednost i uz redovnu fizicku aktivnost rezultati ce biti dobri.

Fri Mar 16 2018

Gojaznost

fitnes trener za zene novi sad

Iako se često smatra estetskim, a ne zdravstvenim problemom, gojaznost je veliki zdravstveni problem danasnjeg vremena.

Mon Nov 27 2017

Magnezijum

fitnes trener za zene novi sad

Magnezijum je posle kalcijuma najčešći ćelijski katjon u organizmu

Fri Nov 17 2017

Uticaj hrane na nivo energije

fitnes trener za zene novi sad

Namirnice koje dolaze pravo sa stabla ili biljke će vam sigurno pomoći u održavanju nivoa energije

Sun Apr 01 2018

Integralne žitarice

fitnes trener za zene novi sad

Integralne žitarice predstavljaju spoj semena i ploda i prava su riznica materija neophodnih za dobro zdravlje ,kao i dug zdrav život.

Thu Mar 29 2018

Šta je hrana i čemu ona služi?

fitnes trener za zene novi sad

Da, treba da uživamo u hrani i da je sa zadovoljstvom jedemo!

Fri Mar 23 2018

Narandžina vodica

fitnes trener za zene novi sad

Narandže iscediti i pomešati sa ostalim sastojcima i preliti vodom. Sve to sipati u flašu i zatvoriti je. Flašu staviti u frižider i ostaviti da iodstoji neka 2-3 sata. Nakon toga se može piti

Wed Sep 13 2017

Voćkasti sok

fitnes trener za zene novi sad

Oljuštite svo voće i izblendirati što sitnije. Sipajte u veću posudu, dodati vodu i limuntuse ( ukoliko želite sok koji će duže trajati ).. Sve lepo promešajte da se sjedini i ostavite da odstoji preko noći. Može se piti i sa komadićima voća ili se može procediti, u zavisnosti od ukusa.

Sun Oct 22 2017